Termeni si conditii

Site-ul www.sipca-gard.ro este deținut și operat de către S.C. PALMEX CM S.R.L., entitate juridică română având sediul în Galați, strada Calea Prutului, numărul 11, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J17/571/2011 , având codul unic de identificare 28419867 .

Accesul la prezentul Website precum și transmiterea de comenzi prin intermediul acestuia sunt permise numai în conformitate cu Termenii și Condițiile de mai jos, precum și cu prevederile legale aplicabile.
Acceptarea Termenilor și Condițiilor se realizează prin selectarea opțiunii "Sunt de acord cu termenii si conditiile și politica de confidentialitate".

1. DEFINIȚII
Client: orice persoană fizică având vârsta de cel puțin 16 ani sau persoană juridică ce accesează Website-ul prin crearea și utilizarea unui Cont de Client sau care transmite o comandă fără crearea unui Cont, după ce și-a exprimat în prealabil acordul cu privire la prezenții Termeni și Condiții.
Cont de Client: secțiunea din Website accesată printr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Clientului să plaseze comenzi și unde se regăsește totodată și istoricul comenzilor plasate. Clientul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actuale.
Utilizator: Clientul sau vizitatorul Website-ului.
Coș de cumpărături: secțiune a Website-ului în care sunt introduse produsele selectate de către Client în vederea achiziționării de produse.
Produs: orice articol afișat pe Website care în momentul plasării Comenzii este disponibil și urmează a fi livrat către Client în baza Comenzii acestuia, ulterior unei confirmări telefonice sau prin e-mail;
Comandă: transmiterea de către Utilizator pe Website prin completarea unor informații obligatorii a intenției de a achiziționa un Produs prezentat în cadrul Website-ului. Confirmarea automată de către Website a Comenzii nu creează obligații contractuale. 
Acceptarea Comenzii: reprezintă un e-mail transmis de către un operator după verificarea prezenței produsului în depozit și va cuprinde informații detaliate despre livrare.
Review: o evaluare scrisă de către Utilizator cu privire la caracteristicile și modul de folosire al unui Produs, redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Produsul respectă sau nu specificațiile menționate.

2. TERMENI CONTRACTUALI
Website-ul este destinat vânzării online de Produse. Aveți opțiunea de a efectua Comenzi fie prin crearea unui Cont de Client pe Website, fie fără cont, astfel cum vom detalia în continuare.

2.1. Contul de Client
Pentru a facilita transmiterea unor Comenzi viitoare, precum și pentru a avea acces în orice moment la istoricul Comenzilor dumneavoastră, aveți posibilitatea de a crea un Cont de Client pe Website.

Puteți să comandați Produsele dorite și fără crearea unui Cont de Client, prin introducerea în formularul specific disponibil a datelor necesare gestionării Comenzii dumneavoastră.

2.2. Transmiterea și Acceptarea unei Comenzi
2.2.1. Pentru a transmite o Comandă online, alegeți Produsele dorite. Aveți la dispoziție butonul "Adaugă în coș". După ce ați terminat de adăugat în coș toate Produsele dorite, accesați "Coșul meu". Aici puteți verifica cu ușurință prețurile și puteti modifica cantitățile Produselor. Pentru a trece la pasul următor este nevoie să vă autentificați sau să introduceți în formularul specific disponibil pe Website datele necesare gestionării Comenzii dumneavoastră:

  • dacă aveți deja un Cont de Client, completați doar câmpurile cu Adresa de e-mail, Parola și apăsati butonul "Intră in cont"

2.2.2. Comenzile vor fi procesate de către Sipca-Gard în ordinea transmiterii lor. În acest sens, menționăm că, din rațiuni de ordin tehnic, actualizarea stocului de Produse afișat pe Website nu se poate realiza instantaneu/în timp real la momentul adăugării Produsului în Coșul de cumpărături, fiind necesar un interval de actualizare.
Astfel, vă informăm că există posibilitatea, în special în cazul Produselor cu stoc limitat, ca Produsul dorit să nu mai fie disponibil la momentul adăugării acestuia în Coșul dumneavoastră de cumpărături. De aceea, vă rugăm să aveți în vedere că disponibilitatea efectivă a unui Produs va fi confirmată în procesul de Acceptare a Comenzii.
2.2.3. Confirmarea transmiterii Comenzii dumneavoastră generată automat de către Website nu reprezintă Acceptare a Comenzii sau acceptarea Comenzii de către Vânzător în sensul prevederilor art. 8 alin. (9) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative („OUG 34/2014”). Vânzătorul nu consideră în niciun moment o Comandă înregistrată pentru care nu a fost transmisă o Acceptare a Comenzii ca având valoarea unui contract, ci doar ca pe o manifestare a intenției de cumpărare.

2.2.4. Acceptarea Comenzii de către Vânzător va fi transmisă prin e-mail după verificarea prezenței Produsului în depozit și va cuprinde informații despre livrare.

2.2.5. Acceptarea Comenzii se face electronic (e-mail). Indicarea unui alt beneficiar decât titularul Contului de Client înregistrat poate genera erori software pentru care Vânzătorul nu este responsabil. Comanda va fi respinsă de sistem și nu va fi validă fiind posibilă blocarea Contului de Client. În cazul în care informațiile Clientului nu sunt reale sau corecte, Vânzătorul poate refuza onorarea comenzii chiar și în cazul acceptării prealabile a acesteia, acceptarea astfel făcută fiind viciată, iar contractul nul.

2.2.6. Comanda poate fi refuzată de către Vânzător în cazul în care stocul este indisponibil sau din motive imprevizibile și independente de voința acestuia, constatate anterior expedierii (posibil ambalajul deteriorat sau nefuncționalitate din cauza depozitării sau transportului, sau alte cauze neimputabile Vânzătorului). În acest caz Utilizatorul este înștiințat în termen cât mai scurt de către Vânzător prin e-mail, cu referire la refuzul integral sau parțial al Comenzii, iar în cazul în care acesta a achitat o sumă de bani în contul Vânzătorului sau o sumă de bani a fost blocată, această sumă va fi restituită sau deblocată în cel mai scurt timp posibil în contul din care a fost facută plata, în funcție de programul de funcționare și de termenele standard de procesare a tranzacțiilor ale băncii Vânzătorului și băncii Utilizatorului.

2.2.7. Acceptarea Comenzii se va face în funcție de situația stocurilor de Produse de la data transmiterii Comenzii. În acest sens, vă rugăm să aveți în vedere situația stocurilor, astfel cum este indicată pentru fiecare Produs pe Website:

2.2.8. Prezenții T&C vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau de un furnizor al acestuia. Prin transmiterea unei Comenzi pe Website Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul își derulează operațiunile (e-mail). Documentele fiscale și certificatul de garanție vor fi transmise prin e-mail și la cerere tipărite pe hârtie prin bifarea opțiunii corespunzătoare pe Website.

2.3. Plata Produselor
Modalitățile de plată acceptate pe Website sunt următoarele: (1) plata în sistem ramburs; (2) plata cu card; (3) plata prin transfer bancar;

2.3.1. Plata în sistem ramburs
La livrarea comenzii prin curier rapid puteți achita contravaloarea în sistem ramburs, cu numerar la curier.

2.3.2. Plata online cu card la plasarea Comenzii
Produsele comandate pe Website pot fi achitate online, cu card bancar, în momentul plasării comenzii. Tipurile de card acceptate sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Website-ul nu va solicita sau stoca datele cardului tău. Pentru finalizarea corectă a tranzacției trebuie să furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului. Indiferent de valuta pe care o aveti în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb folosit de banca emitentă a cardului.
Dacă optați pentru plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă (i.e. fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre părți nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm produsele, însă dvs. puteți selecta o altă metodă de plată sau încerca din nou procesarea plății cu un card valid.
Vă rugăm să aveți în vedere că efectuarea plății online cu card bancar nu garantează Acceptarea Comenzii. În cazul în care Acceptarea Comenzii nu are loc în termenul de maxim 24 de ore, suma de bani plaăită va fi restituită în contul dumneavoastră, în cel mai scurt timp, în conformitatea cu politicile băncii Vânzătorului și ale băncii dumneavoastră cu privire la procesarea plăților.

2.3.3. Plata prin transfer bancar
Puteți efectua plata prin transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail odată cu Acceptarea Comenzii.

2.3.4. Transport Gratuit
Transportul este gratuit pentru comenzile care depasesc valoarea de 160 lei

2.4. Livrarea Produselor
2.4.1. Livrarea Produselor din Comanda acceptată de Vânzător prin e-mail se face prin curier la adresa menționată de Client în procesul de transmitere a Comenzii. Produsul va fi expediat împreună cu documentele însoțitoare impuse de legislația în vigoare. Raportul contractual se supune prevederilor O.U.G. 34/2014 republicată, produsele astfel achiziționate putând face obiectul procedurii de retragere.

În toate cazurile timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc și de comenzile în curs.

2.4.2. După livrarea Produselor, vă recomandăm să verificați conținutului coletului, integritatea și aspectul produselor și accesoriilor. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea Produselor. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.

Nu ne asumăm întârzierile cauzate de activitatea firmelor de curierat. Termenele de livrare pot fi decalate cu un interval de timp care este în afara controlului Vânzatorului.

3. PREȚUL PRODUSELOR
Prețul Produselor comercializate va fi afișat în timp real pe Website în lei/RON și include taxa pe valoare adăugată (T.V.A.).
Prețurile Produselor vor putea fi actualizate/modificate în orice moment, iar această modificare va înlocui orice preț stabilit anterior. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a acesteia, cu condiția Confirmării Comenzii.

 

Sipca-Gard Whatsapp
Incercam sa va reconectam la Server... Reincarcare
Incercam sa va reconectam la Server... Reincarcare
Incercam sa va reconectam la Server... Reincarcare
Nu v-am putut reconecta la Server. Va rugam accesati butonul Reincarcare. Reincarcare 🗙